ESET smart security 5

ESET SMART SECURITY 5 Celovita rešitev za varnost vašega računalnika. Varnostna rešitev, ki pred internetnimi grožnjami zagotavlja popolno varnost, je pomembna v vseh okoljih, tudi doma. ESET Smart Security ščiti najpomembnejše podatke...


Preberi več...

Lastne rešitve za poslovni program Pantheon

Lastne rešitve za poslovni program Pantheon V podjetju SasIng d.o.o. poleg prodaje, razvoja, implementacije in podpore poslovno informacijskemu sistemu Pantheon™ izdelujemo tudi lastne rešitve, ki jih integriramo v poslovno okolje Pantheon™.Rešitve so...


Preberi več...

Poslovni program Pantheon ERP

Poslovni program Pantheon ERP Računovodski poslovni program PANTHEON je ERP poslovno informacijski sistem za hitro rastoča podjetja, ki stavijo na stabilnost, napredne funkcionalnosti in prilagodljivost sistema. Širok nabor funkcionalnosti omogoča, da sistem...


Preberi več...
012

Funkcionalnosti poslovnega programa Pantheon

Blagajna

Poslovni program Pantheon omogoča blagajniške prejemke in izdatke, izdaja POS računov, ki podpira tudi zaslon na dotik. Uporabljate lahko prednastavljene oblike izpisov, lahko pa izdelate tudi svoje. Vpeljava ročnih čitalcev kode pa se čas nakupa, ki ga porabijo stranke še bistveno zamnjša.

 

Naročila kupcev in dobaviteljem

V modulu Naročila spremljamo prejeta naročila, ponudbe ali predračune kupcem ter dana naročila, povpraševanja ali prejete predračune dobaviteljev. Naročila so opremljena s statusi, tako da jih lahko spremljamo skozi celoten življenjski cikel.

 

Elektronsko in spletno poslovanje

Elektronsko poslovanje je integrirano v poslovni program Pantheon, na voljo so vse elektronske oblike poslovanja z računovodskimi servisi, drugimi podjetji, bankami in državo ter predstavlja manjši strošek za uporabnika.

 

Izdajanje in prejem računov

Pantheon združuje izdajo in prevzem računov, medskladiščne prenose, materialno knjigovodstvo in spremljanje zalog. Za potrebe maloprodaje pa so te funkcionalnosti povezane s POS blagajnami. Podpremo lahko zahtevno trgovino ali proizvodno organizacijo, informacije o blagovnih pretokih so tako natančne, da jih lahko spremljamo do posamezne enote.

 

Skladišče in zaloge

Pantheon podpira vse ključne procese v skladiščih ter omogoča popoln pregled nad vašim blagom, kateri je hiter in enostaven. Za optimalno stanje blaga in zalog pa poskrbi vrsta amortiziranih postopkov. Modul skladišče in zaloge je povezan tudi z ostalimi oddelki v podjetju.

 

Potni nalogi

Modul nam omogoča spremljanje stroškov, ki so nastali na službenem potovanju, izplačujemo pa jih lahko neposredno iz potnega naloga na različne načine (blagajniški izdatek, plačilni nalog, plače itd.).

 

Obračun DDV

PANTHEON omogoča spremljanje davčnih evidenc v skladu z veljavno zakonodajo. Davčne knjige se v programu oblikujejo samodejno glede na podatke, ki smo jih predhodno vnesli v modul Blago. Podatki se v davčne evidence ustrezno uvrščajo glede na izbrano davčno stopnjo in način nabave oz. prodaje, s tem mislimo na domačo oz. tujo nabavo ali na prodajo končnim kupcem ipd.

 

Računovodstvo

PANTHEON računovodstvo podpira glavno knjigo s saldakonti ter omogoča samodejno in ročno knjiženje poslovnih dogodkov. Večina vknjižb se oblikuje samodejno po prednastavljenih predlogah. Računovodske pomožne knjige so popolnoma integrirane v glavno knjigo, brez podvojenega vnosa podatkov. Knjiženje pa dodatno olajša uporaba delilnih ključev po predhodno nastavljenih predlogah.

 

Osnovna sredstva

V Osnovnih sredstvih evidentiramo poslovne dogodke v zvezi s pridobivanjem, rabo in odtujevanjem osnovnih sredstev.

Register osnovnih sredstev vzdržuje podatke o posameznem osnovnem sredstvu, njegovem aktiviranju ter vseh spremembah do odtujitve. Zgodovina sprememb je vedno dosegljiva.

 

Servis

Servisne funkcionalnosti so namenjene podjetjem, ki v okviru svojega poslovanja opravljajo tudi servisno dejavnost ali dajejo za prodane izdelke garancijo. Za spremljanje reklamacij kupcev imamo v programu na voljo tudi Servisni nalog, kjer na enem mestu v servis prevzamemo reklamirano blago, ga po popravilu izdamo nazaj, zamenjamo z drugim izdelkom ali zapremo z dobropisom. Program ob prevzemu reklamiranih izdelkov v servis tudi preverja, ali je kupec res kupil neki izdelek pri nas, s katerim dokumentom in ali je izdelek še v garanciji.

 

Obračun plač

Obračun plač v poslovnem programu PANTHEON odlikuje izjemna prilagodljivost, kar omogoča obračun za različne tipe podjetij, delovnih razmerij, osnovnih in dodatnih izplačil ter dajatev za njih.

Omogočeno je tudi enostavno obračunavanje plač in enkraten vnos podatkov, potem ko smo pripravili nastavitve za prvi obračun. Podlaga za obračun plač so personalne mape zaposlenega in šifranti delovnih mest ter drugi pripadajoči šifranti. PANTHEON samodejno prenese tudi podatke o odsotnosti z dela in prisotnosti na delu, plačilu prevoza, kreditih, plačilu članarin sindikatom, premijah PDPZ/ODPZ itd. z ustreznimi vrstami zaslužkov.

 

Kadrovska evidenca

Posebna pozornost je v PANTHEON-u namenjena upravljanju kadrov, ki so pogosto zanemarjeno področje poslovne informatike. Jedro predstavlja personalna mapa kadrov. Na tem mestu je mogoče voditi različne evidence o delavcih rezidentih ali nerezidentih, pa naj bodo redno zaposleni, honorarno, študentje, vajenci ali pa že nekdanji zaposleni v podjetju.

 

Enostavna proizvodnja

V modulu Enostavna proizvodnja se obvladujejo vsi enostavni proizvodni procesi katerih center so kosovnice, na katerih imamo vse podatke o materialih in operacijah. V delovnih nalogih izdajamo material in prevzemamo izdelke. Detaljno spremljanje izdelka nam omogoča vpeljava serijskih številk ter nam tako poenostavi delo.

 

DataLab senior expert partner

Kontaktirajte nas

Ime in priimek::








ESET smaart security 5

Celovita rešitev za varnost vašega računalnika, ki ščiti najpomembnejše podatke pred zlonamernimi kodami.


Več...

Naše rešitve

RešitveV podjetju SasIng d.o.o. izdelujemo tudi lastne rešitve, k jih integriramo v poslovno okolje Pantheon™

Več...

Najem strokovnjaka

Poslovna informatikaNajemite IT mojstra ter si tako zagotovite optimalno delovanje poslovne informatike v vašem podjetju.


Več...

Kontakt

SasIng d.o.o.
Tel: 07 33 77 095
Email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Web: www.sasing.si